Η λίστα ιστολογίων μου

Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Κατασκευές από παλέτες!!!

Ψάχνοντας στο internet βρήκα κάτι που μου έκανε εντύπωση... Και όμως αυτή είναι μία απόδειξη ότι τίποτα δεν πάει χαμένο... Με λίγη καλή έμπνευση μπορείτε να φτιάξετε τα δικά σας έπιπλα... Παρακάτω θα βρείτε τον ιστότοπο που έχει την παραπάνω ιδέα...



Τα συμπεράσματα δικά σας...

 http://www.texnotropieskaidiakosmisi.com/%CE%AD%CE%BE%CF%85%CF%80%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CE%B9%CE%B4%CE%AD%CE%B5%CF%82-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%AE%CF%82-%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%B5%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CF%83%CE%B5-%CE%BC/

*Δεν θέλω να το θεωρήσετε ότι κάνω διαφήμιση...Απλά δεν είναι του χαραχτήρα μου να κλέβω ιδέες και να της προωθώ σαν δικές μου...Σας ευχαριστώ για την κατανόησή σας.. 

1 σχόλιο:

  1. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ! ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕΣ. ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΛΕΩ ΣΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΤΑΕΙ ΠΑΛΕΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΕΔΕΙΡΕ! (ΣΧΗΜΑ ΛΟΓΟΥ ΒΕΒΑΙΑ. ΑΠΛΑ, ΠΕΤΑΞΕ ΤΙΣ ΠΑΛΕΤΕΣ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή